لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف و کاهش دما در خراسان رضوی (١٠ بهمن ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۹۱۰۴
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تداوم بارش باران و برف و کاهش دما در خراسان رضوی (١٠ بهمن ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه، گفت: اواخر هفته سامانه ناپایدار دیگری وارد استان می‌شود.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در سطح استان تا صبح چهارشنبه به صورت بارش برف و باران همراه با تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در نیمه شمالی و در نواحی بادخیز با سرعت افزایش باد ادامه دارد.

وی افزود: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه موقتا از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و بارش‌های پراکنده تنها در نواحی کوهستانی و مستعد رخ خواهد داد. اما از اواخر روز پنجشنبه تا صبح یکشنبه سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

شایان ذکر است که کاهش دما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

به گفته وی امروز در مشهد بارش باران ضعیف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٢ و ۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۶ درجه و در سردترین ساعات به صفر درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با ٢ درجه و خواف با ١۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۴۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از ۵ شهرستان آمار بارش باران داشته‌ایم که سرخس به میزان ٢.۶ میلیمتر بیشترین بارش باران را ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->